Tabara de Halloween – In Parcul de Aventura

TabereCuSuflet193In prima zi a Taberei de Halloween am vizitat Castelul Marthei Bibescu, apoi am mers la Aventura Parc!

Astazi, la Predeal, a inceput Tabara de Halloween! Dupa intalnirea de dimineata am facut cunostinta, apoi ne-am urcat in microbuz si am plecat spre munte. Prima oprire a fost la Castelul Marthei Bibescu de la Posade unde am mnacat, apoi am aflat povestea printesei si am vizitat dependintele.

Vremea a fost placuta, mult mai frumoasa decat se anunta, asa ca dupa-amiaza ne-am echipat si am mers in Parcul de Aventura! Aici punctul de atractie a fost tiroliana, iar copiii s-au descurcat atat bine incat fiecare a facut traseul de mai multe ori:)
Seara am jucat Dixit, apoi am desenat:)

Daca vremea ne ajuta, maine mergem la catarat pe stanca!

Iata pozele din prima zi a taberei:

Foto: Tabere cu Suflet

Un gând despre „Tabara de Halloween – In Parcul de Aventura

Lasă un răspuns

