Tabara de Halloween – La Zapada!

TabereCuSuflet073Astazi a nins in Tabara de Halloween, asa ca am urcat pe partie si ne-am bucurat de zapada proaspata:)

Vremea iar ne-a oferit surprize, caci dupa ce a nins toata noaptea, dimineata ne-a intampinat cu un peisaj de iarna! Dupa inviorare am mancat, apoi am iesit afara sa ne bucuram de zapada:) Planul de a merge la catarat era de acum desuet, insa copiii nu au regretat! Am urcat pe partie si ne-am dat cu sania, am facut o frumoasa drumetie, am facut ingerasi si am inaltat un Om de zapada:)

Dupa-amiaza copiii s-au pregatit pentru Talent Show, iar seara si-au pus in valoare talentele intr-un show transmis live!

Foto: Tabere cu Suflet

Lasă un răspuns

