Petrecerea de Halloween

TabereCuSuflet148Astazi am avut parte de multa distractie in Tabara de Halloween! De dimineata ne-am plimbat pe Drumul Regal, apoi ne-am construit costumele si ne-am pregatit de petrecerea de Halloween:)

De dimineata am facut inviorarea, apoi ne-am echipat si am urcat spre Cabana Susai, pe Drumul Regal de pe Valea Polistioaca. Plimbarea pe sub brazii inzapeziti ce straluceau in lumina soareluia fost deosebit de frumoasa! Pe drum am aflat o multime de Povesti din Tabere cu Suflet si doar frigul ne-a impiedicat sa le gasim comoara! Nu-i nimic insa, vom reveni in zilele urmatoare, cand vremea va fi mai blanda:)

Dupa-amiaza ne-am construit masti si accesorii pentru petrecerea de Halloween, care a avut loc seara, dupa cina! Dupa ce s-au costumat, copiii au colindat si au primit dulciuri:)

Foto: Tabere cu Suflet

 

Un gând despre „Petrecerea de Halloween

Lasă un răspuns

