Tabara de Halloween – Ziua Pestilor

TabereCuSuflet136Astazi a fost zi de balaceala in Tabara de Halloween! Am fost la Paradisul Acvatic unde am inotat, ne-am dat in tobogane, am sarit de la trambulina si ne-am distrat pe cinste!

Dupa inviorarea de dimineata, ne-am luat costumele de baie si am plecat spre Paradisul Acvatic! Am ajuns la deschidere, asa ca am profitat din plin de piscinele libere. Le-am incercat pe rand pe toate, apoi ne-am dat in tobogane si am sarit de la trambuline.

Au avut loc si doua concursuri, de inot si de sarituri. Concursurile conteaza pentru Cupa Tabere cu Suflet, iar rezultatele se gasesc pe pagina competitiei.

Dupa-amiaza a avut loc premierea Cupei Tabere cu Suflet, iar seara copiii au pictat ce le-a placut cel mai mult in tabara.



Foto: Tabere cu Suflet

Un gând despre „Tabara de Halloween – Ziua Pestilor

Lasă un răspuns

