Tabara de Halloween – La final!

TabereCuSuflet0083In ultima zi a Taberei de Halloween am cautat Comoara Spiridusilor, apoi ne-am luat la revedere de la tabara!

Ziua a inceput, ca de obicei, cu inviorarea! Apoi ne-am echipat si am plecat la Cautare de Comori:)

Mai intai am invatat sa ne orientam cu busola, apoi am plecat pe traseul din Padurea Spiridusilor. La capatul traseului copiii au gasit Cutia cu Comori, insa pentru a pune mana pe ea au mai trebuit sa treaca o proba:)

La final i-am intrebat pe copii ce le-a placut cel mai mult. Iata ce au raspuns:

Iata pozele din ultima zi:

Camera & Foto: Tabere cu Suflet

Muzica: DJ Azteca

Lasă un răspuns

