Tabara de 1 Decembrie – La Schi

TabereCuSuflet096A plouat si astazi in Tabara de 1 Decembrie, insa vantul s-a mai potolit, asa ca ne-a luat schiruile si am urcat la Cota 2000! Am schiat in Valea Dorului si in Valea Soarelui si am participat la un concurs:)
Seara copiii au avut parte de o invitatie surpriza la teatru:)

De dimineata ploua asa de tare incat am fost nevoiti sa facem inviorarea indoor, pe balcon!

Vestea cea buna insa a venit de la telecabina! Dupa 3 zile, vantul s-a potolit si se putea urca din nou la Cota 2000:) Nu am stat mult pe ganduri si ne-am echipat rapid! Ajunsi pe partie, am aflat ca, din pacate, telescaunul din Valea Dorului nu functiona, asa ca am luat cartele la telescaunul din Valea Soarelui. Pentru cei care nu stiu, trebuie spus ca la Sinaia sunt doi furnizori de transport pe cablu, Primaria si firma Teleferic SA, care nu au reusit sa ajunga la un acord, motiv pentru care cartelele nu pot fi folosite de la o instalatie la alta:(

Desi conditiile au fost departe de cele ideale, cu lapovita si ceata deasa, copiii s-au simtit foarte bine! Am incercat toate partiile si am schiat pana cand s-a inchis telescaunul:) Am organizat si un concurs contand pentru Cupa Tabere cu Suflet, ale carui rezultate se gasesc aici.

Seara copiii au avut parte de o surpriza: dupa cina am fost la sala Cazino si am vazut Aventuri Contemporane – o piesa de teatru prezentata de Cuibul Artistilor. Piesa a fost cat se poate de interactiva, iar copiii au intrat rapid in roluri:)

Iata pozele de astazi:

Foto: Tabere cu Suflet

5 gânduri despre „Tabara de 1 Decembrie – La Schi

Lasă un comentariu