Weekend Activ la Catarat

TabereCuSuflet0684Sambata, 21 octombrie, am fost la munte, unde ne-am catarat, am facut rapel si ne-am bucurat de vremea superba:) 

Am fost la Sinaia, la Sf.Ana, si, desi suntem in plina toamna, la soare a fost atat de cald incat am stat in maneca scurta:)

Cei 8 copii participanti cu varste cuprinse intre 4 si 14 ani, au ascultat povestea stancii de la Sf.Ana, apoi s-au catarat pe Traseul Galben – Tabere cu Suflet. La final ne-am mutat la rapelul de la Vonfalone, unde copiii au invatat sa coboare in rapel cu ajutorul dispozitivului de coborare autoasigurata Gri gri!
Spre bucuria noastra, chiar si Ilinca, mezina echipei, a reusit sa urce pana sus, in top:) Iar rapelul le-a placut tuturor atat de mult, incat copiii s-au dat de doua ori, ba chiar au coborat si unii parinti:)

A avut loc si un concurs de catarare, contand pentru Cupa Tabere cu Suflet, ale carui rezultate le puteti gasi pe siteul competitiei.

Iata cateva poze de la Weekendul Activ la Catarat:

Foto: Radu Savin & Mihai Neacsu

4 gânduri despre „Weekend Activ la Catarat

Lasă un comentariu