Weekend Activ cu Bicicleta si Caiacul

TabereCuSuflet0632Weekendul acesta am profitat din plin de Vara Indiana! Vineri am fost la Schi Indoor, sambata am fost la munte unde ne-am Catarat si am facut rapel, iar duminica ne-am plimbat cu Bicicletele si cu Caiacele prin Rezervatia de Nuferi🙂

Duminica am avut parte de o noua zi superba! Ne-am plimbat cu bicicletele prin Padurea Snagov, apoi cu caiacele prin Rezervatia de Nuferi, printre nuferi albi si lotusi roz!

Toamna a colorat padurea, care era cu adevarat de aur, insa a fost insa atat de cald incat am mers chiar si in maneca scurta:)

Am avut parte si de cateva intalniri neasteptate: In drum spre Snagov am zarit 3 caprioare, iar la iesirea din padure, o vulpe maiestoasa! La finalul turei, am asistat la un mini concert Monica Anghel, asa ca a fost o tura cu de toate:)

Urmatoarea iesire cu bicicletele va avea loc sambata, 28 octombrie, pe Drumul Romanilor. Mai multe detalii aici

Iata cateva poze de la iesirea de la Snagov:

Foto: Tabere cu Suflet

 

2 gânduri despre „Weekend Activ cu Bicicleta si Caiacul

Lasă un comentariu