Weekend Activ: In cautarea Nuferilor

TabereCuSuflet0083In prima zi de octombrie am avut parte de o tura plina de culoare, cu bicicletele si cu caiacul, la Snagov! 30 de participanti, adulti si copii, au pedalat prin padurea ruginie, apoi au vaslit printre nuferi albi, galbeni sau roz:)

Duminica, 1 octombrie, am avut parte de o zi minunata! Desi dimineata era racoare, iar termometrul arata doar 7-8 grade, la pranz soarele si-a facut aparitia, incalzindu-ne suficient cat sa ramanem in maneca scurta!

Tura a inceput cu traseul de bicicleta. Prmii km au fost pe un drum de pamant, bine batut, in jurul Casei Vlasia, printre vii si pe la ferma de animale. Apoi am traversat soseaua si am intrat in padure. Am mers pe drumuri forestiere, si am trecut pe langa un foisor de vanatoare. Ultimii km pana la locul de caiac i-am facut pe pista de biciclete din Snagov. Aici ne-am echipat cu veste si am ascultat instructajul, apoi ne-am urcat in caiace, pentru o plimbare de 3 km pe canalul Snagov. Am vazut o multime de nuferi de toate culorile: Nufarul alb (Nymphaea Alba), Nufarul galben (Nuphar luteum) sau Lotusul Indian (Nelumbo nucifera)!

La intoarcere, am pedalat pe acelasi traseu, prin padure. Chiar daca printre participanti au fost si copii care de abia au invatat sa mearga pe bicicleta, cu totii s-au descurcat foarte bine!

A fost o zi atat de frumoasa, incat am hotarat sa repetam tura pe 22 octombrie:)
Programul complet al iesirilor Weekend Activ se gaseste aici.

Iata mai multe poze de la iesirea de duminica, 1 octombrie:

Foto: Tabere cu Suflet

2 gânduri despre „Weekend Activ: In cautarea Nuferilor

Lasă un comentariu