Plimbare cu bicicleta

TabereCuSuflet2028

Astazi am profitat de ziua libera si ne-am plimbat cu bicicletele in Parc:) Iesirea organizata cu ocazia Zilei Educatiei, a fost ProBono prin programul WeCare

Iesirea prilejuita de Ziua Educatiei a avut ca tema Apa si importanta ei pentru Oameni!

La punctul de intalnire au venit mai multi copii cu role sau cu bicicleta. Dupa ce ne-am strans, am dat cateva ture de incalzire in jurul Stadionului National, apoi ne-am mutat in Parcul National unde ne-am plimbat pe malul lacului. Aici am facut un scurt popas pentru a vorbi despre Apa. Am aflat cata apa este in corpul nostru, cat rezistam fara apa si cat de importanta este aceasta resursa pentru noi. La final am ascultat Povestea Lacului format din lacrimile Printesei:)

Iesirea a fost ProBono prin programul WeCare Scoala Tabere cu Suflet.


Foto: Tabere cu Suflet

 

Lasă un comentariu