Plimbare de Toamna la Cetatea Argedava

TabereCuSuflet0140In weekend am profitat de vremea buna si am facut o frumoasa plimbare cu bicicleta pe malul Argesului! Intr-o companie cat se poate de placuta, am pedalat printre pomii plini de culoareĀ si am vizitat Biserica lui Constantin Brancoveanu, Cetatea Argedava, precum si alte monumente mai vechi sau mai noi:)

Duminica am avut parte de o noua zi de Vara Indiana, cu un soare bland si aproape 20 de grade la pranz! Nu am stat mult pe ganduri si ne-am urcat bicicletele in masina pentru o noua tura velo:)

Am pedalat pe malul Argesului, pe un traseu placut, de 25 km, in care am vazut o multime de lucruri interesante! Am vizitat mai intaiĀ Biserica lui Constantin Brancoveanu siĀ Cetatea Argedava – misterioada capitala a lui Burebista, apoi am trecut Argesul si am vazut ruinele Portului Bucuresti!

In urmatorul Weekend Activ pe 2 roti vom merge pe noul traseu din Valea Lomului, precum si la Calugareni. Programul Weekend Activ se gaseste aiciĀ iar Inscrierile se fac aici.
Pentru orice informatii va rugam nu ezitati sa ne contactati.
Va multumim si va asteptam cu drag!

Iata poze din ultimul Weekend Activ:

Foto: Tabere cu Suflet

2 gĆ¢nduri despre „Plimbare de Toamna la Cetatea Argedava

Lasă un comentariu