Cu bicicletele la Zimbraria Bucsani

TabereCuSuflet036Weekendul acesta am fost in ultima Tura Velo din acest an, la Zimbraria Neagra de la Bucsani. Am pedalat prin padurea inegurata, rupta parca din filmele lui Tarkovski, iar la final am zarit, printre firele de ceata, cateva caprioare precum si siluetele masive ale Zimbrilor!

Dimineata ne-a intampinat cu ceata si racoare! Cand am ajuns la Parcul Dalles din Bucsani, termometrul nu arata mai mult de 4 grade, asa ca ne-am pregatit rapid bicicletele si ne-am apucat de pedalat ca sa ne inclazim:)
La Troita am facut un prim popas, prilej pentru Demi sa scoata drona pentru niste cadre spectaculoase, apoi am intrat in padure si ne-am luat avant ca sa urcam Dealul Cretulescu. A urmat coborarea frumoasa pana la rau, apoi am intrat pe forestier. Aici ne asteptam sa huzurim, insa baltile si noroiul ne-au facut sa jinduim dupa padure. Se pare ca aici a plouat mai mult decat ne asteptam.
Pe drum am vazut un palc de caprioare, iar la final am zarit prin ceata cativa zimbri maiestosi.

Cu toate ca a fost frig si ceata, sau poate tocmai de aceea, tura a placut foarte mult. La final, un participant ne spunea ca i-a placut „foarte, foarte mult!”

Daca nu apare o schimbare neasteptata in prognoza, pana la primavara ne luam la revedere de la bicicleta. Pana atunci va invitam la Weekenduri Active pe zapada🙂

Iata poze din Tura de la Bucsani:

Foto: Tabere cu Suflet, Demi Tipa, Marian Anton

2 gânduri despre „Cu bicicletele la Zimbraria Bucsani

Lasă un comentariu