Pe Caluti!

TabereCuSuflet0275Weekendul acesta am profitat de vremea superba si am plecat sa cutreieram muntii calare! Am facut o tura de o zi prin M-tii Iezer Papusa, am mancat la stana, am vizitat Manastiri rupestre si ne-am bucurat de peisaje de vis:)

La tura calare din au participat 10 copii intre 8 si 15 ani, printre ei inceputori, debutanti, dar si avansati! Dupa ce au facut cunostinta cu calutii, au fost impartiti in mai multe grupe, functie de nivel.

Traseul a fost cat se poate de placut: nici prea greu, dar nici foarte usor! Am mers putin pe asfalt, apoi am urcat pe drumuri forestiere si pe poteci din ce in ce mai abrupte, prin padure, pana la o poiana minunata. Poiana Fetii se afla la 1100 m altitudine si de aici am putut cuprinde cu ochii, crestele inzapezite ale Masivelor Iezer Paupusa, Leaota si chiar, in departare, M-tii Coziei!
Poiana era traversata de un sir de transee, semn al luptelor din primul razboi mondial, iar la marginea ei se afla stana din barne de lemn unde am mancat bulz cu branza si cu carnati! Probabil ca foamea este un bucatar excelent, pentru ca toti copiii au mancat cu multa pofta:)
La intoarcere am mers pe culmile inierbate si am admirat minunatele culori in care toamna si-a inmuiat penelul!
Se pare ca tura a placut mult copiilor, caci dupa ce ne-am dat jos de pe cal prima intrebare a fost Cand mai mergem? 🙂

La final ne-am luat la revedere de la caluti, apoi am plecat spre casa, nu inainte insa de a vizita Manastirea rupestra Namaiesti.

Foto: Tabere cu Suflet

2 gânduri despre „Pe Caluti!

Lasă un comentariu